Kalastrött!

Förut gick jag ut och tog en lång promenad eftersom jag visste att vi skulle måla på vårat träningstillfälle idag så att jag tänkte att lite nytta kunde jag göra minsann. Åkte till träningen iallafall och var taggad som aldrig förr för att måla, men ickesanicke måla skulle vi göra en annan dag och träning fick det bli istället. Träning i den bästa lokalen någonsin där man får klaustrofobi och syrebrist på samma gång. great! Men det gick bra förutom luften dårå så att man fick springa och dricka varannan minut för att inte tuppa av :) Men ja Vitolds körde slut på oss allihopa men det var skönt att träna lite med tanke på att jag inte var där dom två senaste träningarna.

Stannade faktist på citygross när vi åkte hem och köpte vaniljyoghurt. SÅ att imorgon blire Smoothie till frukost :) Gillagilla. Har massvis med goda bär i frysen så det är bara att vraka och välja hurra. men som sagt nu är jag kalastrött och ska bara dricka upp mitt te och se klart på onetreehill avsnittet jag håller på att se. Sen ska jag slagga!
Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0