Jag vill ut och resa!

Jag vill ut och resa, bara sätta mig på ett plan och åka någonstans. Helst ett varmt ställe men det skulle endå vara mysigt att åka till någon storstad och bara va. Äta och dricka gott, shoppa och bara glida runt. Typ London, där var det ju hur mysigt som helst. Var dock inte 18 när jag var där sist så några pubar fick jag inte hänga på inte! men jag skulle vilja åka dit nu faktist eller bara någonannanstans men som sagt, om man hade dom pengarna ja. Tur att det finns så många jobb nu, not! För att få jobb så måste man fly landet typ eller flytta till en annan stad. Visst det skulle väl vara trevligt men jag trivs så bra här faktist, man har ju familj, träning och alla vänner här.

Mina framtidsplaner är stora, väldigt stora. Pengarna skulle bara ramla in på kontot medans jag ligger på någon strand under ett parasoll med en paraplydrink. Det låter väldigtväldigt bra även om det aldrig  kommer att bli så tyvärr.


Typ ge mig.


Kommentarer
Postat av: sara

klart det kommer bli så, det gäller bara o sattsa allt, man måste riskera lite oxå...:P

2009-10-21 @ 14:59:21
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0