hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhHA

Gick in på tv4.se förut för att kolla vilka som gick vidare på idol igår haha och gud vilken tabbe en brud gjorde, hon trodde ju såklart att programledaren sa hennes namn eftersom hon var så stensäker på att hon hade gått vidare. Alltså haha pinsamt av henne i direktsänning och allt. hahhhhhhhhhhhahhah





Lite lång sovmorgon jag tog idag då. SJukt trött och vaknade vid halv 12 haha så nu har jag precis ätit frukost och ska snart ta tag i damsugarn och börja städa. Glömde säga att jag köpte hårfärg igår så jag ska nog färga håret sen när jag är klar med städningen :) Sist färgade jag till mahogny och den är det ju lite röda nyanser i så den här gången tog jag kastanj som enbart är brun. Tror faktist att jag har färgat till den förut men kommer dock inte ihåg hur det blev. Men först kaffe och städa som sagt!

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0