Godmorgon!

Sitter här med en kopp kaffe och bästa Brämhults hallondryck! Vaknade för en halvtimma sen kanske och blir inte direkt så pigg på vädret ute. Men ärligt talat så gillar jag när det är lite mulet och regn, för då får man stanna inne och mysa istället utan att få dåligt samvete. Jag har lyxat till det med bauguetter till frukost idag som just nu står i ugnen och är alldeles strax klara. Ska bli mumsigt

Får se vad man hittar på idag då men jag tror nog att Tillan och jag ska träna en sväng på nordic club idag men vi får se. Egentligen ska jag ju tillbaks dit på torsdag klockan 5 och berätta vad jag tyckte om stället men jag kom ju på att då är jag ju inte ens hemma, kanonbra. Får väl gå upp dit lite senare och träna lite och berätta vad jag tyckte då istället :) Men annars är jag ju fett sugen på tusen filmer, cola, chips & dipp great! Jag ska nog fråga Tillan om hon är på min ide, vilket jag iofs tror att hon är då! :D

Nej nu är bauguetterna klara muums! puss


har ni inte prövat den, så gör det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0