Goddagens!

Jag vaknade av att jag inte kunde öppna mina ögon eller jo det ena kunde jag öppna lite halvt så att jag kunde hitta till toan och se mig i spegeln. Det visade sig att det var sömn eller var och jag har ingen aning faktist om vad det kan ha varit men tror dock att jag börjar få någon slags ögoninflammation. För ögonen är lite röda och blanka och inte riktigt som dom ska vara :( Inte kul, hoppas verkligen inte att det blir värre.

Samtidigt som jag åt frukost kollade jag på Ensam Mamma Söker som jag missade igår. Jag har aldrig följt det faktist men nu iår så har jag följt varenda avsnitt och jag tycker att det är himlans bra alltså. Ska nog se top model som jag missade igår med. Jag och joel var ju hemma hos Matte och Tillan igår och bara va helt enkelt. Kollade lite tv och tog en pipa och fyllde munnen full med cheezeballs! Mumsigt

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0