Goddagens!

Tänkte att jag skulle vara lite duktig idag så jag satte väckarklockan på 9 imorse men det var helt omöjligt att gå upp då. Förstår inte vad det är med mig för jag har varit så himla trött dom senaste dagarna, alltså sjukligt trött. Tänk om jag börjar bli sjuk.. åh jag har ju iofs bästa immunförsvaret not så att jag bara väntar på att jag ska bli sjuk igen. Ibland har jag sånn tur att jag blir sjuk minst en gång i månaden :) Det kallar jag tur.. nej så ironisk jag är.

Solen lyser ute iallafall men det är kallt så jag tänkte om man skulle ut och gå en promenad eller typ gå till brevlådan och tillbaks. Bättre än inget. Men först av allt ska jag bädda min säng och sätta på kaffe! Måste ju kolla vad jag ska ha med mig för kläder imorgon på kryssningen med :) Kommer bli himlans bra!

pussipuss.


La in bilder från våran utgång i fredags förut så att jag bjuder på en nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0