Ge mig en egen lägenhet!

Vaknade av att det var ett jävla liv ute på gatan med sopbilar och en väldans trafik. Trodde klockan var 6 på morgonen typ och blev jätte arg och kunde inte somna om, men som tur var så visade det sig att klockan var halv 12 så att de gjorde inte så mycket. För dom som inte vet så har jag sovit i Linus lägenhet hela veckan och det har varit underbart bra. Jag vill med ha en egen lägenhet såhär på hösten/vintern då det är tråkigt att bo ute på landet. Eller jag ska inte säga att det är tråkigt att bo på landet för egentligen så älskar jag det och vill inte flytta därifrån. Men ibland skulle det vara skönt med en lägenhet som den här för den är så himla perfekt på något sätt! och ännu mer perfekt är den när Romeo trippar omkring här inne. Jag kommer absolut inte kunna lämna Romeo nu när Icka kommer hem. Jag ska nog bosätta mig här iallafall enbart för Romeo och gifta mig med han.

Fick ett sms av ickapicka förut att jag inte skulle glömma att hämta dom på flygplatsen idag. Men nej det hade jag inte gjort! Tur för dom :) Annars hade dom fått gå hem från Stockholm hähää. Tillan gör mig sällskap, tur det. Nu tänkte jag leta reda på en tom skiva och göra en bra blandning som vi kan lyssna på, påvägen upp till arlanda!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0