DREAM IT, EARN IT, LIVE IT

Kom hem från Biomys med Tillan nyss. Var ju hur länge sen som helst jag var på bio känndes det som och det var superskönt att salongen nästan var helt tom så att vi kunde ligga och sitta hur vi ville typ. Vi såg iallafall Fame och jag tyckte väl att den var sevärd men väldigt seg till en början faktist och jätte rörig var den med. På tok för många att hålla reda på och det hände inte speciellt mycket. Jag ska inte sitta och berätta här att filmen var dålig på något sätt men ja, jag vet inte riktigt vad den var. Sevärd iallafall och till en viss del bra och den hade varit betydligt mycket bättre om den inte hade varit så seg. Men se den iallafall, heltklart!

Innan vi gick på bio så käkade vi faktist på Athena! Hur gott som helst. Jag hade fått ett presentkort av pappa därifrån som var på två pizzor. Jag tycker att dom har så goda pizzor och man blir inte såhär äckligt mätt som om man skulle gå på en vanlig pizzeria då man helst bara vill spy upp allting man har ätit. Våra pizzor var iallafall supergoda. Vi drack vi även cola och kaffe till och när vi skulle betala så säger servitrisen att hon bjuder på det så att när vi gick däifrån var vi mätta och glada efter en helt gratis och supergod middag. Och inte nog med det så hade jag en gratis biobiljett som jag hade hemma så att bio+supergod mat helt for free är inte alls dumt! Det var faktist himlans trevligt det här och det är sällan man hittar på saker nu för tiden tycker jag allt.


Min pizza var hur god som helst
Mozarella, ruccola, prosciutto, färska tomater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0