Tandvärk & Hallonsmoothie

Jag har världens största tandvärk. Jag vill bara dra ut min tandställning och tänderna med för den delen. Jag tycker att jag har haft den på tok för länge nu och det ändå inte blir någon skillnad i min mun. Har haft den i mer än 1,5 år och dom flesta brukar ha sin tandställning mellan 1 och två år. Knappast att jag kommer att ha den i 2 år, aldrig att mina tänder kommer att vara raka inom ett halvår skulle inte tro det va!

Gjorde Hallonsmoothie till frukost som var hur gott som helst. Smakade lite som hallonglass faktist och endå mixade jag bara vaniljyoghurt och frysta hallon, supermumsigt blev det. Den kanse inte riktigt blev så fin som den på bilden men näästan iallafal! Nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0