Goddagens!

Mina ögon var ju extremt igenklibbade imorse när jag vaknade och nu är dom extremt röda hmm. not good i think! Men jag har som sagt nog slagit mitt egna rekord med att vara vaken längst vilket typ var igår på ca.41 timmar. Gick väl upp sådär 9 i onsdagsmorse och somnade vid 12 på natten kanske och gick upp vid halv 2 igen för att köra icka och mickis till arlanda. Kom hem lagom tills det var dags att åka till jobbet. Så att min andra dag igår gick superbra :) Kom hem vid 7 till svärtinge och där vare bara att käka och sedan hoppa in i duschen och åka in till stan igen för att matilda tjatade som aldrig förr på att jag skulle följa med dom ut! Så jag gjorde iordning mig och vandrade dit vid halv 10 ungefär och vid 12 gick vi till otten. Vi kännde inte riktigt att vi platsade kan jag ju inte påstå. Känndes ungefär som att Otten hade förvandlats till Wasa just för igår.

Nu orkar jag inte mer. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0