Min torsdagskväll.

Var på maxi en sväng nyss och fick med mig massvis med sköna strumpbyxor och annat behövligt nu till hösten. Glömde dock att kolla på skor som nästan var det viktigaste. Det var hur skönt som helst att vandra runt på maxi idag för det var inte mycket folk alls eftersom klockan var så sent. Men jag bara älskar att gå på stan när det knappt är något folk, för om man går inne i city och ska kolla i affärer så blir man ju bara stressad av allt folk som hetsar runt överallt.

Kom på när jag åkte hem från maxi att jag inte hade druckit något kaffe idag, hur kunde jag glömma det. Svänge direkt in på en mack och köpte mig en kopp kaffe. Det var underbart gott! haha

Det var allt för mig bye.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0