Ciabatta till frukost!

Jag är uppe med tuppen!
Eller ja nästan iallfall. Tillan började skolan 10 i 10 idag och hon gick väl upp vid 9 och väckte mig då med. Jag var snel och skjutsade henne till skolan och påvägen hem så köpte jag med mig ciabatta och tomat! Frukosten är ju trots allt det godaste målet på dagen. Men jag kom och tänka på en sak förut när jag åkte hem från Tillans skola, man får ju typ bara åka åt ett håll på nästan alla gator inom stan så att när jag skulle tillbaks så fick jag ju nästan åka runt hela stan för samma gator som jag tog dit var det endast enkelriktat på. Jävlarns vad jag hatar det, och skyltarna sitter ju såå bra också. Jag missar typ alltid dom skyltarna, dock inte idag men jag kan erkänna att det har hännt haha.

Planerna för idag ser inte så ljusa ut men träning ikväll iallafall. Förresten så ska vi se till att boka kryssning idag med tills nästa vecka HUR kul som helst! Längtar redan.
Hörs senare pussipuss.


Bästa Romeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0