BJÖRN IGÅR, SEG IDAG!

Söndagsöndagsöndag! DET ÄR SÖNDAG vilket betyder att man är seg och rastlös som bara den. Så är det fasiken på alla söndagar så att man har i princip lärt sig att leva med det. 

Igår vare Björn Rosenström på otten och jävlar vilket drag det var. Hur roligt som helst kan jag lova. Väldigt svettigt och trångt var det med haha och folk bara mosade och plöjde överallt och alla lackade på alla typ! Förstår mig inte på killar alltså för det enda dom är ute efter är ju förfan bråk. Om någon råkar putta lite bakifrån så lackar den framför på en gång istället för att låta det va. Jag förstår inte, men ja som sagt många blev ju utslängda men ingen av oss iallafall! Drog på lite förfest hemma hos Tillan innan och pumpade döbra musik istället för att kolla på skitfotbollen som ändå gick skit och som alltid går skit. Åkte in extra tidigt till otten enbart för att vi trodde att det skulle vaara längsta kön i världen. Men nejnej halv 11 var vi väl där och det stog ungefär 3 stycken i kö! Jävlarns. Men ja vi gick in iallafall och öste lilla dansgolvet och köpte på oss massor dricka för att få braig plats till Björnen som skulle spela på lilla dansgolvet. Och ja man fick klaustrofobi eller det var nära iallafall. Björn började väl spela strax efter 1 kan jag tänka mig och vi åkte väl hem runt halv 3. Galet rolig kväll var det minsann :)

Nu ska jag se på bästa one tree hill!
puss.




BJÖRN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0