Bästa mediamarkt!

Tog fetaste duschen nyss och kom på att jag inte har skrivit något inlägg under hela helgen och too bad för mina trogna läsare att ni inte har haft någon läsbar underhållning av mig!

Men som sagt i Fredags fick vi för oss att gå ut vilket vi också gjorde och det blev en hejdundrandes kul kväll för min del iallafall och jag hoppas att alla andra hade minst lika kul som jag. Alla var vi nog glada i hatten när vi åkte hem och vi var nog kvar sist på dansgolvet. Kom väl hem vid halv 4 kan jag tänka mig och somnade på stört! I lördags var det dags för att jobba vilken man inte var så taggad till för trött var jag kan jag lova. Men när man väl kom dit så blev jag pigg och det gick hur bra som helst att jobba och jag är kalasnöjd med hela kvällen. Kom väl hem vid halv 2 om inte senare och somnade som aldrig förr.

Förresten så var jag och Icka på media markt i fredags för att köpa nytt hemmabiosystem, försäljaren frågar då lite glatt "vill ni ha några kablar till" nejtack, "vill ni har någon garanti" NEJTACK! "bestämd du låter" ja! "vill du ha en miljon" JATACK. Haha gick därifrån med ett glatt leende på läpparna, kommer hem och ser att det saknas en kabel som man var tvungen att köpa till så att jag åkte in igår igen och såklart jobbar samma kille haha då säger jag att jag vill ha en kabel och han bara skrattar. När jag kom hem igår och testar om kabeln funkar så gör den såklart inte det så att idag åkte jag tillbaks och självklart står sammma kille där igen hahaha. jag sa som det var att kabeln inte passa till min tv. Då sa han att han skulle ge mig fel kabel igen så att jag kunde komma tillbaks en gång till enbart för att det var så kul. Haha men ja en ny kabel fick jag och så bad jag han testa den på tvn i affären innan för att jag sa "nu vill jag inte komma tillbaks mer!" haha. Ledsnaste. Jag är stammis på Mediamarkt nu iallafall! Kanon

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0