Arlanda inatt!

Nu ska jag sova för inatt är jag chaufför till Mickis&ickapicka som ska till Arlanda. Hinner knappt hem innan jag åter igen ska åka och jobba. Jobbar min första lunch imorgon på mauritzberg så det ska bli himlans kul och hoppas jag inte är så trött bara efter att ha kört bil hela natten. äääsch jag får sova efter jobbet imorgon. Förresten så ringde dom från Nordic Cub förut där jag nydligen har köpt solkort och när jag var och solade häromdagen så skrev jag i någon tävlingt grej bara för skojjs skull så att då ringde dom och sa att jag hade vunnit något och var välkommen dit imorgon, så undra vad det kan vara minsann :)

Nej nu måste jag sova! Pussochnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0