Tisdag

Händelserik dag, not.
Har legat framför tvn hela förmiddagen tror jag men gav dagen ett försök imorse med att sätta väckarklockan tidigt för att gå ut och kratta löv men kom inte så långt utan vände tillbaks till min varma säng när jag såg att det var 1,5 grad ute. Ville inte riskera att frysa ihjäl och dö så att jag kände att jag gjorde ett bra val, så jag ger det ett nytt försök imorgon istället.

Joel och tillan kom hit förut och lekte med en sväng, drog en pipa och sedan kollade vi på massa film och matte tittade även förbi. Kollade på Stan Helsing som typ var någon wannabee scary movie film typ. Sen efter den såg vi på Knowing och den filmen kan jag rekommendera stort för den var superbra faktist även fast jag blev jättebesviken i slutet. Men har ni tid över så se den!!

Nu ska jag sova. Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0