SÖndag

Superrolig utgång i fredags och världen slappaste dag igår! Det är man värd dagen efter tycker jag. Vi började fredagen med lite förfest hemma hos Matte i Åby och det var endast Linus, Matte, Tillan & jag men det var hur kul som helst, lyssnade på superbra musik och spelade ölspel nästan hela kvällen tills det blev dags att åka vidare till otten. Viktor fick vara våran trogna chaufför för att han själv inte hade råd att gå ut. Dansade hela natten och sedan åkte hem mätta och belåtna med kebab i magen. Jag sov hos Matte och Tillan och vi sov hur länge som helst, jag sover alltid länge hos andra men hemma är man uppe med tuppen igemt..nästan. Vi gick upp vid 1 eller var den 2? äh jag kommer inte riktigt ihåg men vi åt sönder oss på frukost och drack kaffe i stora lass, kollade även på Ringaren i Notredame som förövrigt är en superbra gamma disneyfilm. Jag åkte hem vid 6 och gjorde iordning mig och lagade mat åt min kära familj plus Familjen Lindgren som allihopa hade varit på hockeymatch i Linköping. Jag bjöd på hasselbackspotatis, fläskfile, pepparsås, stekta champinjoner & tomatsallad. muuuuums var det och mycket uppskattat, mickis hjälpte mig faktist i köket duktigast i världen var vi.

Efter maten åkte jag till Åby igen för att glo film hela natten med Matte, Linus & Tillan. Förutom att bara kolla på film så lekte vi faktist kurragömma i Mattes superstora hus haha jävligt kul var det. Vi släckte ner precis över allt och eftersom det var kolsvart ute med så såg man ju nästan mycket haha.

Nej nu ska pappa och jag göra hemmagjord pizza!
Mumsigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0