negativ.

Har ni inte prövat Knäckemacka med kokt ägg på så gör det omedelbart. Hur jävla gott som helst. Jag som var så hungrig nu efter träningen och ville ha macka, massor med macka men allt var fryst och jag har absolut inget tålamod till att vänta på att det ska tina upp även fast jag iofs gillar frysta mackor. Men knäckemacka fick det bli och hurra vad gott det är, bara ett tips sådär.

Träningen gick väl som vanligt och jag är så jäkla trött på den där fula lokalen alltså. Man kan ju nästan andas där inne och man får ju nästan klaustrofobi också perfekt! Nej ush ångest över att gå till träningen, inte ens kul när man vet att man ska trängas i den där lilla kluttlokalen. Jag hoppas och vill att det ska bli kalasbra sen när allt är klart. Man kanske inte ska ha för stora förhoppningar? men förhoppningar har jag iallafall tur det.. Men det känns inte som om att det blir något seriöst av träningen nu iallafall, man bara mår dåligt typ av att vara där inne. Hoppas jag inte är den enda som tycker såhär :)

Bajs. HEJDÅ

jag letade faktist efter en bild på en knäkemacka med ägg på, men fanns bara med kavias äckel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0