Massvis med shopping

Ullared igår vad galet bra och jag är jättenöjd med allt som jag kom hem med som bland annat var en ny jacka, myskläder, underkläder, strumpbyxor, hårgrejjer, bodylotion, en klänning, shorts och massor mer. Även fast det var helgen före lön så var det sjukt mycket folk och man kan ju nästan fram med kundvagnen någonstans? Jag tycker att dom borde uppfinna något som man kan använda sig av istället för kundvagnar för det går fasiken inte att ta sig fram någonstans, det är helt sjukt. Spöregn var det också hela dagen och dom enda parkeringarna som var lediga var längst bort av allt typ så vi var ganska så dyngsura hela dagen. Men jag är som sagt nöjd med gårdagen och jag ska definitivt åka dit innan jag flyttar hemifrån för att köpa allt till mitt hushåll! Superfina grejer har dom ju till hemmet.

Nej nu ska jag äta sen är det träning!
pussipuss.

Kommentarer
Postat av: sara

blider tack!

2009-11-24 @ 01:55:14
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0