lördag

Kom precis hem från stan, har varit och målat i några timmar i den nya cirkuslokalen. Vilken tur att det alltid är så många som ställer upp på saker och ting... ironi
Typ alltid samma folk som hjälper till och fixar och donar, resten vet jag inte vad dom sysslar med men dom verkar ju inte vilja ha en fin och trevlig träningslokal att träna i sen för dom skiter ju i att över huvudtaget hjälpa till. Det är dålig stil tycker jag allt! Alla som ska träna där ska baskemej hjälpa till med punktslut. 

Galet roligt igår, roligt folk bra musik bra allt! Jag gillar hemmafester och man måste ta vara på dom festerna eftersom det är inte ofta det blir av. Helbra var det iallafall och det var skönt att det inte var så mycket folk.

Men nu en dusch för jag luktar usch. Roligt rim :D Sen ska vi upp till Familjen Lindgren på middag och mys för att fira Mickis ännu en gång. Vi får inte nog av firande och när jag fyller 20 då baskemej ska det vara kalas i en vecka!!!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0