Jag är utvilad!

Skapligt trött man är hela tiden fast ja inte konstigt. Kryssning torsdag-fredag och då sov man ju nästan mycket eller inte, sen när man kom hem i fredags var det ju bara hem och byta om och sen åka in till otten :D Galet men kul! Blev iofs tidigt hem i fredags eller ja tidigt o tidigt...kom hem vid 3. Sov till ungefär 1 i lördags men kunde inte sova av mamma och pappas härj så jag var jättesur istället och bara väntade på att få åka och jobba. Jobbade till 1 i Lördagsnatt, galet stressigt när alla gäster kommer samtidigt men det ordnade sig till slut! :D Kom hem ch sov sönder och hela söndagen spenderade jag i min säng typ halvsovandes. Somnade redan vid 6 på kvällen och vaknade nu vid 1 ungefär vilket resulterade i 19timmars sömn. Eller nej jag ska inte ljuga, utan jag var faktist vaken en timma därimellan så att 18 timmar sömn blev det.


Lyssna!





bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0