Hurrahurra!

Michaela Lindgren fyller systemet idag alltså hela 20 år.
Övade hela morgonen för att få den bästa stämman för att sedan kunna ringa upp och sjunga en födelsedagssång för henne. Jag tror hon tyckte att det var det vackraste hon någonsin hört. Eller jag hoppas det iallafall..
Jag vill med fylla år, himlans kul är det. Ska bli kalaskul imorgon då hon ska ha sin 20års fest. Känns som om att det var hur länge som helst sen det var en hemmafest. Har ju bara varit massor med utgångar hit och dit nu och ja det börjar bli ganska enformigt faktist.. Ska väl försöka hålla mig ett tag ifrån krogen så att det blir extra kul sedan när lönen kommer för jag längtar redan tills lönen kommer. Jag kan erkänna att jag har hela 25kr på mitt kontokort så att vill ni stjäla det så gör det nu! I dont care..


Bjuder på en låt såhär i höst/vinter vädret.
Tveksamt om man kan kalla det höst nu när det snöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0