helnöjd med den här dagen!

För första gången på länge så har jag hunnit med riktigt mycket idag faktist och jag är helnöjd med hela dagen! Började dagen med att åka in till stan tillsammans med ickapickalurv för att hon skulle lämna cv på i en affär som var intresserade av henne :) Sedan vandrade vi lite på stan och jag köpte ännu en söt rosett som jag blev galet kär i! Hittade även mönstrade strumpbyxor som jag har letat efter i hundra år. Åkte hem och gjorde toast med icka och blonderade hennes utväxt. Vid 5 typ åkte jag och Tillan in till stan och solade, hur skönt som helst var det. Efter solning åkte vi hem till henne och drack julmust och rökte pipa! mumsimums och nu sitter jag här med en kopp te och har precis varit ute och vandrat en lång promenad.´Så att jag är helnöjd!


Bästaste Romeo någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0