Godmorgon!

Eller ja vaknade faktist för rätt länge sen. Icka sa att jag mumlade massvis i sömnen men man kunde inte höra vad tydligen hmm knäppt. Elina kom imorse och lämnade en liten hund här i lägenheten som vi skulle vakta i någon timme. Lite söt är den allt och den heter Milo eller något tror jag. Det första han gjorde var att bajsa på golvet haha. Jag tjöt nästan ihjäl mig så roligt det var för han bajsade ju inte direkt på ett ställe. Roligaste hunden, han bara trippade runt överallt och trodde att Romeo ville leka med honom. Romeo tyckte att Milo var konstig.

Jag är faktist dötrött så ska nog sätta på en film snart och halvsova till den. Icka åker ju till jobbet vid 12 så att jag kommer att vara själv tills pappa kommer och hämtar mig efter jobbet. Förresten så snöar det lite grann ute såg jag förut när vi vandrade till coop för att köpa ciabatta men icka trodde att jag ljög men sen såg vi faktist några snökorn ramla ner från himlen. Inte så konstigt eftersom det är skitkallt ute och förresten så snöar det massor i simonstorp ringde pappa och sa så att det kanske kommer hitåt snart.

pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0