Godmorgon!

Farfar kom och väckte mig nyss för att han ville ha skjuts till stan? Snäll som jag är så ska jag snart gå hem till han för att skjutsa han till stan och hem igen. Men först iskall mjölk och special K! mums.

Men det gick bra att jobba igår och det var absolut inte stressigt eller något även fast dom var 20pers. Det var bara en massa gubbar över 70 men alla var supertrevliga. Så lite pengar tjänade man och utgång blire såklart i helgen! Eller rättare sagt på fredag i think.

Måste berätta att jag kollade på 2 bra filmer igår. Kollade på Spread innan jag jobbade och den var faktist bra och Ashton Kutcher är ju inte lite het? Nästan så att man avider, eller jag gör det iallafall. Sen kollade jag på Wolverine med joel. Jag hade tänkt mig att det skulle vara värsta skitfilmen men det visade sig att det inte var det utan att den var riktigt bra. Vilken filmtipsare jag är!

Nej nu ska jag springa till Farfar! Pussipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0