Godislöftet höll ju länge också..

Jag har lyckats bryta mitt godislöfte, attans. Fast egentligen ser jag inte det som om det är mitt fel för att någon har ju tydligen köpt en marabou daim chokladkaka som ligger och frestar i kylen. Så vad är det för stil egentligen. Jag skyller helt och hållet på den som köpte chokladkakan och la den synligt i kylen! Fast jag måste erkänna att jag åt faktist bara en rad så jag kan nog förlåta mig själv denna gång. Förresten så är choklad det bästa som finns så att jag ska nog ändra mitt löfte och tillåta mig själv att äta en liten bit mörk choklad när jag blir sugen. Mörk choklad har jag hört är bra och det är jävligt gott också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0