Fredagsmys

kan ha varit bästa fredagen på länge? För mycket mys hemma hos Mariaholm som jag nämde tidigare. Träffades först hos MariaHolm och sedan åkte vi tillsammans till citygross för att inhandla allt till kvällens bravader.
Kom hem och lagade hur god mat som helst, svullade chips och dipp & cola till idol (jag åt absolut ingenting av dom goda chipsen och dippen eftersom jag har godislöfte)... Men det jag ville komma fram till var ju det att jävlar vad idol är bra och jävlar vad alla ska vara så jävla bra. Det brukar vara så att man har EN favorit igenom hela programmet men nu är det såhär att ALLA är favoriter enligt mig. Alltså herregud vad bra allihopa är, jag är helt lost i Kalle och Mariette! Men alltså Tove? Kärakära Tove hon är ju bara för grym och ja Erik han är kanon även fast han ser ut som om han ska sprängas varje gång han sjunger. Men all kärlek till Kalle och Mariette ikväll!

Fy bövelen.
Pussi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0