Världens sötaste rosett har jag köpt!

Var på maxi en sväng med mamma nyss och kom inte hem tomhänt! Jag som hade 25kronor på kontot? Hur gick det till. Jo jag ska berätta hemligheten någon annan dag.. Nejdå men det lönar sig att gå med mamma för det är ju inte direkt så svårt att ta fram dom där oskyldiga små söta hundögonen och be lite snällt, dom kan ju inte bara motstå då!! hehheehehe

Var även på mediamarkt och härjade lite över min nya telefonen som säkert ingen har sett skymten av, den som jag köpte för ungefär 2 månader sen och har hunnit använda i max 2 veckor? Ja just ja vart tog den vägen.... jo den är inne på lagning och har varit det hur jävla länge som helst och inte bara en gång utan det är andra gången den är inne nu. Jag sa till dom att jag går väl inte och köper en ny mobiltelefon för treochetthalvttusen för att sedan inte kunna använda den på dom två första månaderna? Herregud vad frusterad jag var. Men tydligen så kan man inte göra nått åt det om det inte är så att man inte lämnar in den en tredje gång. Och faktist så hoppas jag att den inte funkar nu heller när jag får tillbaks den så att jag kan få tillbaka mina pengar. Jävla skit telefon. Ångrar mig stort att jag köpte den iallafall nu. hade nog inte ångrat mig om jag hade kunnat utnyttja den när jag köpte den.

Men nu EMA på tvn Love!

Fick med mig världens sötaste rosett till håret hem, örhängen, toffsar och hårfärg!
Ska nog färga håret imorgon tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Samma färg som ja har nu ju! den e sjukt snygg! bli itne rädd då den ser lila ut under verkningstiden, ja fick panik! lycka till:)

2009-11-06 @ 22:20:51
URL: http://missthornsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0