bra helg!

Farsdag idag och vad passar inte bättre då än att bjuda sin pappa på en god middag! Perfekt ju. Jag och mamma gjorde potatisgratäng, oxfilé, bearniese och sallad och jag kan lova att han gillade det. Han ville helst att farsdag skulle vara oftare faktist......det tolkar jag som om att han tyckte det var megagott!

Förresten så har ag lekt rörmokare idag och lite cool jag är. Hjälpte pappa massvis eller han sa vad jag skulle göra så i princip så gjorde jag nästan allting själv. Äckligt var det kan jag lova och nu efteråt har jag duschat hur länge som helst och typ kemtvättat mig själv för att det luktade så äckelpäckel :)

Förövrigt så har helgen varit ganska så bra måste jag säga. I fredags var det ju fest och det har ni redan hört om och sen igår var vi bjudna på middag hemma hos Lindgren och det kunde inte bli annat än bra. Fasiken vad kul jag hade och endå så var jag nykter! Den ni... Var ju chaufför igårkväll/inatt men endå dansade jag och sjöng och hade det kalaskul UTAN dricka. Alltså när föräldrarna är med är det så himla sjukt kul med hemmafester så att jag har bestämt att nästa släktträff så bjuder vi in alla kära vänner och har en rakarbajsarfest allihopa, fatta kul! Det är sånnt drag på det på något sätt och jag vet inte vad men dom är galet roliga att festa med :) Vid 1 skjutsade jag hem mamma och pappa och vid 2 nån gång skjutsade jag hem carina och kim till stan. Vid 3 kom jag i säng och var nog tröttast i världen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0