shame on me.

Vad dålig jag är på det här, bloggandet alltså! Det har varit en period nu när jag inte har orkat ett dugg. Eller jo det har jag iofs men jag har inte orkat skriva blogg. När man har tråkigt så är det tråkigt att skriva blogg så att jag har helt enkelt struntat i det, men det får det bli ändring på :)

Jag kan ju börja med att meddela er om att jag idag den 24e Maj 2009 gjorde förhoppningsvis min absolut sista uppsats ever! Det är något att komma ihåg, det är viktigt det här, mycket viktigt så lägg det på erat minne att jusst denna dagen är en väldigt bra dag så nu vet ni det. tjoho Förövrigt så har jag inte gjort så mycket mer än att lägga ner hela min dag på den här uppsatsen. Duktig är jag och börjar på den idag när den skulle påbörjats för några månader sen sådär. Man kan undra sig vad jag har sysslat med på lektionerna.... Men ja jag har läst om Jehovas Vittnen sen klockan 10 imorse och jag är helt förstörd haha. herregud vilka människor det finns, dom är ju helt konstiga och vilket levnadssätt ush.

Men ja imorgon lämnar jag in min kära dator som jag förhoppningsvis snart får tillbaks och då är den min bara min!

Förövrigt så vet jag inte vart jag ska ta vägen med tanke på att jag har sett det sista avsnittet av one tree hill. Men inte nog med det utan tydligen så är det en säsong 7 påväg vilket jag hoppas är sannt. Helt sjukt bra serie så att det inte är sannt. En vacker dag hoppas jag att jag får tillräckligt med pengar till att köpa alla säsonger och bara se om å om igen för sanningen är den att så bra är det, det är så bra så att jag inte bara skulle kunna se om det en gång utan ungefär hundra gånger minst!



Alltså!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0