Jag har inte tid

Jag har inte tid med någonting, känner mig stressad för allting. Hur mycket som helst på en gång just nu i skolan och samtidigt ska jag kunna sköta både jobb och träning. Det krävdes visst lite mer att vara tränare än vad jag visste. Det är inte bara att gå dit och träna barnen och sen gå hem. Det är så mycket runtom som jag blir hur uppstressad av som helst. Jag har helt enkelt inte tid, jag har inte ens tid att sitta här just nu och endå gör jag det. Barnen måste få sina dräkter, det måste planeras inför numret, träningarna, skriva mejl, ringa föräldrarna så fort det är något. Med tanke på att barnen är så pass små så kan man inte bara säga något till dom och förvänta sig att dom ska komma ihåg det och säga till föräldrarna. Utan det går in på ena sidan och ut i andra helt enkelt, så det måste skrivas lappar och mejl och ringas o hejohå. Inte bara det heller utan om en månad är det studenten och allt i skolan ska bli klart inom ca. 2 veckor ungefär. Jag har inte ens börjat på min rapportskrivning till projektarbetet som ska vara klar om 2 veckor. jag vet inte ens hur man börjar och jag kan heller inte skriva i skolan, det funkar inte! Och när man väl sätter sig och ska göra något vettigt hemma så hamnar man här istället. Och när ska jag ha tid att göra allting då. Träning idag, träning imorrn genrep torsdag, uppträdande fredag, lördag, söndag sen vet jag inte om det är träning måndag och onsdag men sen är det uppträdande igen hela helgen efter. jag avlider

Det är ju det här man har längtat efter också, att uppträda i cirkustältet! Det är kalaskul men det är klart att det ska vara nu när man har som mest i skolan och har egentligen ingen tid alls. Jag vill vara hemma imorgon, plugga istället! Känns som om man endå inte gör något vettigt i skolan nu. Jag behöver vara hemma, få ordning på allt. Har inte ens börjat sy mina dräkter som ska vara klara på Torsdag till genrepet. Duktig är jag. Ingen studentklänning har jag heller. Jomenvisst


Nej om man skulle gå och dö ett tag då. hejs
eller nej det har jag nog inte tid med, jag måste åka och träna. såhäääääääääär kul




Kommentarer
Postat av: Mary

Åh det är så synd om dig

2009-05-06 @ 09:21:53
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÄMPA

2009-05-06 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0