Goddagens!

Rostad macka med pärssons tunna skivor skinka, det är grejjer det!

Onödig men endå himlans bra dag idag. Började dagen med att lyssna på eu parti debatt typ och det var väldigt jobbigt att hålla ögonen öppna kan jag lova. 2 timmar minst satt vi och lyssnade och jag dog. Gick ut 10 minuter tidigare för att flytta på min bil eftersom parkeringstiden gick ut då, så när jag kommer ut så ser jag att jag har kvar samma parkeringsbiljett som jag använde igår. Jag hade alltså glömt att byta ut den mot den nya jag hade fixat idag, så den låg lite fint där i bilen helt orörd haha. Så jag hade alltså stått på en ogiltig parkeringsbiljett i 2 och en halvtimma! Det kallar jag tur.

På bartekniken idag så¨gick vi till lidl, köpte mängder av glass och bullar, satte på kaffe och satte oss i solen och njöt! underbart

Nu ska jag till cirkusen och imorgon är jag ledig!
och bara för att jag är ledig så ska det bli jävlarns varmt med regn men ingen sol! perfa


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0