Fattig men glad endå!

Marknadsafton på stan idag. Alla är så jävla hetsiga, förstår inte. River och sliter i allt dom får tag i, hur orkar man ens? Haha. Jag köpte mig massor fint idag och jag blev jätte fattig :) Men jag är nöjd med mina köp så äsch jag kunde inte lagt pengarna på någonting bättre tror jag inte. Det fick bli svarta gladiatorsandalder som jag har letat efter överallt och äntligen hittade jag dom, så himlans lycklig är jag. Dom är bajsa skita snygga, nästan så att man blir kär! Jag köpte mig även en blå tunika med som var superfin och enkel. Ett smalt svart skärp fick det också bli. På vero moda hittade jag en jätte bajsa snygg klänning som inte alls är min stil men den var så himla fin och den tänker jag ha på avslutningsmiddagen/mösspåtagningen nästa vecka, det kommer bli kanonsnyggt! hoppasjag..

Men ja, lycklig är jag trots att jag är fattig! Och imorgon blir det middag på palace med klassen! Trevligttrevligt förutom att jag har beslutsångest över vad jag ska ha på mig.. Hoppas det blir fint väder och varmt imorgonkväll så att man kan ha något somrigt, Då blir jag lycklig

Förövrigt så är det min sista kökslektion imorgon och ja, då ska jag vara busig! För det får man

Men nu ska jag fortsätta läsa i första Twilight boken som jag har fått låna av den där miapia! Jag har inte kommit så långt för jag är ingen turboläsare som hon minsann. För mig tar det minst ett år att läsa ut en bok :)






Hejhoppsnopp!

Kommentarer
Postat av: Miapia

Fyra böcker på mindre än två veckor. Duktig jag!:)

2009-05-30 @ 22:38:12
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0