where is the summer

Jag har nog sovit för mycket, jag är helt trött vill ingenting förutom att sova.
Hade låång sovmorgon idag så har sovit ungefär 11 timmar inatt och detta kan ju då bero på mitt trötthet.
Men ja vi hade barteknik. Jobbade på våra drinkmenyer och såklart är ju jag bäst i hela världen och glömmer att spara mitt arbete så att allt jag gjort idag under 3 timmar försvann. Oj så glad man blir då! Vi hade även spritprovning, eller ja vi fick smaka lite grann av tre olika sorter som vi skulle gissa vad dom var. Bäst som jag är så får jag inget rätt alls haha. Men nu ska jag åka på träning :) Tjolahopp

Det har varit så förhävligt kallt idag, både ute och inne så jag är helt frusen!
Vad sägs om lite sommar och värme?
jatack





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0