Vår vackra vår

Jag färgar faktist håret, IGEN :)
Den här gången blir det mörk rödbrunt. Finfint.
Jag blev så ledsen att färgen gick ur så snabbt förra gången jag färgade. Himlans konstigt tycker jag allt! Jag färgade för 2 veckor sen typ och all färg var nästan borta nu. Helknäppt. Så nu fåre bli en ny färg again, och hoppas den håller längre. Jag vill även klippa mig, men jag vågar inte! hatar att klippa mig, jag har skräck för frisörer haha. Dom klipper alltid av allt hår, och nu när jag äntligen har fått långt hår vilket jag aldrig har haft förut, iallafall inte såhär långt. Det skulle inte förvåna mig om någon kommer klippa av det :( buhu. Dumma frisörer. Men jag borde ta mig mod till att gå och klippa mig nu, var ungefär ett år sen sist och det är rätt så slitet hahaha. Sist jag klippte mig så lovade jag mig själv att aldrig mer klippa mig. Det finns nog inte nån gång när jag har gått från frisören nöjd. Det kanske är på tin nu? HoppasjaG!!!!

Kommer väl bild senare på hur håret blev:) För ni är nog lika nyfikna som jag! tjoho

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marian

du blev jättesnygg i håret! :) du har ju typ längre hår än mig snart ;)

2009-03-21 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0