studiedag!

Helt galen dag på stan med ponken och mia. Från första början skulle vi till stan för att köpa nya pumps till mig men nej inga pumps kom jag hem med utan det fick bli en ny klänning, kofta och snyggaste tekoppen i det långa landet falukorv. Hipphurra. En fika fick det också bli på stan, en muffins och kaffe :) mumsigt.
Imorse fick jag ett brev från posten att hattarna hade kommit så när jag kom hem åkte jag direkt in till eneby för att hämta dom. Största paketet i världen var det och det innehhöll massvis med hattar. hurra vad snyggt det kommer att bli. När jag kom hem kom ponken, mia och malin hit så vi stormade joel på pipa och kaffe, var dock svinkallt ute men det var mig trevligt iallafall!



fika :)



miaprutt



kaffe!


ny klänning och kofta!



hattifnatt!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Mary

Ge mig en hatt:D

2009-03-27 @ 15:13:26
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: ullis

JÄÄJ hatten =) haha

2009-03-30 @ 17:04:47
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0