Helgalen helg :)

Fanfanfan vad roligt det var i fredags! Herrejävlar vad kul det var, alltså så jävla kul. kulkulkul! woff men mindre roligt med tom plånbok dagen efter haha! men det är sånnt man får leva med tyvärr. Så j'ävla bra musik det var hela kvällen och bara låtar man kunde. för KUL! jag vill göra om nununu. hipphurra.

Mathilda fjärten följde med och sov hos mig efter krogen tjoho, på morgonen blev det att halvsova till film sen få skjuts upp till mary för att hämta bilen, sen skjutsade jag hem tillan och stannade där en sväng. När jag kom hem vare bara att sätta sig i bilen igen för att skjutsa farmor och farfar som skulle in till stan.När jag kom hem drog jag direkt till joel och sedan kom mia och ponken. Men vi frös ihjäl så vi gick in och spooona i joels säng så den braka! wehe. Sen ringde vi tillan och hon ville busa med oss så vi tog räserbilen upp och hämtade henne. När vi kom tillbaka var det "earth our" så vi satt med tända ljus och släckta lampor i hela huset med popcorn och cola! mysigt. Jätte rastlösa var vi men det var mys iallafall haha. Vid halv 12 ringer farmor och farfar och vill hem och samtidigt ringer ankie och frågar om jag har lust att skjutsa in henne till stan så vi åkte upp till pankie för att hämta henne, tillan och ponk stanna kvar när jag åkte in till stan. Lämnade ankie hämtade farmi o farfi, åkte hem lämnade av dom, bytte bil, hann komma till svärtinge livs och där avre bara o vända för att hämta joel, så åka hem igen sen åka tillbaks till tillan där ponken och hon satt och myste med pipa vid halv 1 kom vi typ dit om inte senare. Ponken åkte hem vid 2 och typ till 4 låg vi vakna och väntade på att ankie skulle ringa, vi råkade somna allihopa och vaknade imorse av att ankie fortfarande inte hade ringt haha. Jag ringde mamma för att berätta att jag råkade somna hos tillan vilken egentligen inte var meningen hahaha. Rowligt. Så nu är jag iallafall hemma och jag har tagit en fet jävla dusch. Så pusspå en galen helg och imorrn kör vi påt igen! tjoho


Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0