Linköping!

Åkte en sväng till ikea, och ikanohuset tillsammans med ponken, fia och mia :) Det var trevligt! Jag köpte en ny rosa vän till driffel draffel på ikea, så himla söta! Den nya rosa får heta druffel för nu är dom vänner, bästa vänner :) När jag kom hem lekte jag en stund med joel och philip innan träningen. Jag råkade äta innan träning vilket var väldigt onödigt för jag är mätt fortfarande och det var säkert 4 timmar sen jag åt. helt sjukt. Och endå åt jag inte mer än normalt lixom. Kan vara för att jag drack onödigt mycket vatten på träningen, men så himla knasigt att jag är så jävla sjukt mätt. Äckligt mätt ushushush! Jag vill nästan spy upp det nu på en gång blää.

Jag är iallafall jätte trött nu och är inte världens superpiggaste på att det är skola imorgon. wäh
PUSS



fialottan



ikea!



druffel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0