Traallala

Ännu mer snö?! gahh trött jag blir på det här. Det hade precis torkat upp från all snö och så kommer det ännu mer! Inte för att jag är en snöhatare men nu får det fan vara nog haha!

Romme i fredags, kulkul men slutade dock inte så lyckat med brutet nyckelben på erik =/ ushohfy det kan inte ha varit skönt ajsingbajsing.

Igår, lördag måste ha varit den mest rastlösaste dagen på jag vet inte hur länge. Jag och joel gjorde absolut ingenting och vad vi än gjorde så blev det tråkigt. Vi ringde igeom hela kontaktlistan men nejnej ingen hade tid, alla var borta eller hade annat för sig. Så det var jag och joel totally alone. Så vi tog bilen in till city gross och köpte glass för 80spänn! Åkte sedan hem och kollade på melodifestivalen och sörjde i glass. Plötsligt loggar joel nummer 2 in på msn och säger att han har jävlarns tråkigt och vi hurrar av lycka. Han kom hit och lekte med oss, drog på en pipa och snacka massor skit. Sen ringer mia och vill komma och busa med oss. Vi blev rätt trötta på pipan och frös nästan ihjäl så vi gick hem till mig där jag bjöd på glass och hångelte klockan halv 1 på natten haha! Och vid 4 slängde jag ut dom efter att alla låg och halvsov i min säng samtidigt som jag spelade super mario! Blev en lyckad kväll trots allt iallafall. tjoho

Nu blire film eller nått
jag har huvudvärk!
Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0