Tooooorsdag!

Sitter på mammas jobb med en kopp jordgubbste :) Mumsmumsmums. Jag har gått och blivit kär i te IGEn eller ja, jag har alltid varit kär i te. Men först var det te, te, te och åter igen te men sedan blev det helt plötsligt kaffekaffekaffe hela tiden. Så nu har jag gått tillbaka till te, men jag dricker även kaffe oxå! För båda är ju lixom supahgott! Jag ska snart ta mig en smörgås och lite fil, oh vad jag älskar frukost. Det är ju bra för underbart. Eller ja dom dagarna man orkar göra frukost iallafall haha. Inte ofta under skolveckan kan jag ju inte påstå =P hehe

Men idag är det kulturmatlagning iallafall i resturangen och jag hoppas inte jag blir själv idag igen :| då blir jag sadface. Jag fick vara själv förra gången för alla i min grupp dissa :( buhu ledsen i ögat blev jag då. Så jag hoppas på lite mer hjälp idag från min ansträngande grupp tjuhu. Vi har en kille från österrike som vi har bjudit hit, eller ja han jobbar på skolan men jag hade dock aldrig sett honom förut haha. Men ja vi får väl se hur det går.

Nu blire macka Tjaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0