om man ställer sig först i kön hinner man väl klämma i sig en big mac!

Jahopp stockholm vare idag då!
Första stoppet blev på vin & sprithistoriska museet där vi fick gå en rundvandring på ca. 1 timma. Ganska långtråkigt sådär och roligaste dialekten. Men ja sen blev det att åka vidare till John Bauer liljeholmen för att käka lunch. Lite lyx dom hade där då med typ minst 3 olika rätter att välja på och värsta salladsbuffén. fuskit! Men lite galet med stockholm, man märker ju att alla går precis som dom vill och tycker haha kul att se faktist jämfört med Norrköping, här skulle man i princip bli dyngmobbad på en gång eller iallafall så skulle alla kolla ut en oså men där så skiter alla i allt helt enkelt typ. Efter maten åkte vi till Bar akademin, och vi åkte lite sådär smått vilse i storstan och det är inte sådär superlätt att ta sig fram med buss i stockholm nejnej. Men väl framme på barakademin möttes vi av en stor lång bar med alla spritsorter man kan tänka sig, skithäftigt! Det var en kille som undervisade oss och visade dom "mest vanligaste" drinkarna som finns. och så var det även provsmakning på alla drinkar. Många smakade bajs och vissa supergott! mums filibaba för drinkar, synd bara att dom är så dyra på krogen och att jag är för snål för en drink haha. Efter en timmas drinkblandning åkte vi ut till en park för att lära oss flarring. Alltså jonglering och trick med flaskor. Gud så fränt och jävlarns vad kul. Jag lärde mig massa roligt. Det var dock plastflaskor eller tomma glasflaskor så dom kunde inte gå sönder som tur var så som vi slängde med dom haha. Men oj vad sugen jag blev på den barkursen och den ska jag bara gå! så är det bara!!
Bilder kommer sen för jag har inte orkat lägga in några ännu.

PUSS
nu blire OC



Barakademin


mumsiga drinkar


flairing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0