Nej nu är jag trött

Man kan inte bara annat än att älska våra galna skoldagar. Ingen är seriös för fem öre haha. Jag bara skrattar när jag tänker på hur vi beter oss hahahaha. Arbetsmuseet idag på samhällskunskapen för att kolla på utställningen "smal" Efter det gick en sväng till fräcka frökens och myste. Jag åt macka och sen en rutten cappuchino på maten. Den smakade brännt gummi, så no more cappuchino på fräcka!

Snålade skjuts av ponken hem eftersom han älskar att åka till svärtinge fram och tillbaka bara sådär. Alla gillar svärtinge, för svärtinge är livet. Det vet alla.

Sen blev det träning, gjorde nya galna danser men det var roligt. Sen skynda oss till city gross och tömma hela affären på godis och chips! Sen skynda hem, slänga sig i duschen och åka till marian och ponken för att ha filmkväll och svulla. Jag somnade, frös ihjäl och tröttnade på godis. Men trevligt var det minsann, blev dock inte mycket av våran "filmkväll" som vi skulle ha. Jag som hade brännt ut 4 filmer som vi skulle se men det blev bara en. Patrik 1,5 hehe

Men nu somnar jag vilken sekund som helst.
Puss på att jag är dyngledig imorgon, sug på den!
puss och fjärt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0