Munkmästarna!

idag har vi gjort munkar i alla dess former. Massor med gott och jag är dundermätt efter alla tusenmiljoner munkar jag har ätit :) massor gott. Det var inte alls svårt att göra faktist, vilket jag trodde. men nejnej det visade sig att jag hade fel trots allt hoho. Vi gjorde säkert 200 munkar på 4 personer. Munkar överallt! Massor med olika fyllning, vissa bara doppade i socker, andra med rosa glasyr och mest med smält choklad! mumsmumsmums. Men nu är jag trött på munkar hejohå. Så nu är jag mästare och i sommar på marknaderna lär ni se mig i mitt munkstånd! "kom och köp munkar"

Förresten så fyller Mysmamma år idag! Hela 46 år Massvis med grattis på hon
och nu ska jag på träning och förbränna munkar!
tjolahopp



mumsigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0