måndag

Oj full fart hela helgen. jag har inte orkat skriva, eller jag har rättare sagt inte haft någon tid till det. I fredags blev det förfest hos Fian och sedan vidare till palace. Himlans kul med massor av dans och dricka. Lördagen var jag trött och bakis men ut på sjön gick jag med mamma, så jag åkte skridskor och hon fiskade tjoho. Jätte blank is nu så det är jätte kul att åka skridskor. Men stackars mina fötter vad ont det gjorde efter att ha gått i pumps hela fredagen och sedan klämma på sig ett par skridskor haha. Vid 6 skjutsade jag mamma pappa, peter och nettan in till Hugos där dom skulle käka. Så när jag lämnat dom åkte jag förbi och hämtade upp marian för att åka hem till mig och ha mys. Men fullt hus blev det och alla var här typ, joel, jag, marian, ponken, joel,philip, anders, kricka, robban, krickas tjej, oskar, ruba och oj vad folk det blev just det mia kom också en sväng när hon hade slutat jobba. Vid 12 ringde peter och ville hem så jag åkte in och hämta han, sedan vid halv 2 ringde mamma och pappa så då var det bara att åka in till stan en gång till för att hämta dom och även micke och ankie. Lite skönt att jag fick låna peters feta v70 och räsa med hela kvällen tjoho då var det roligt att vara chaufför.
Sen söndag var det bara att gå upp klockan 9 för att sedan åka till cirkusen och ha storstädning inför flytten. Så där var jag från halv 11 till typ 1. Var inte det roligaste jag gjort, hade hellre sovit haha menmen. Sen åkte jag hem, åkte in till stan igen för att köpa pizza. Slängde mig i duschen ringde hit joel och sen åkte vi till elin och figge och där var även sara och matilda också så vi hade supermys med pipa, film, glass och kaffe :) Hurra!

Och nu är det måndag, jag är ledig och försöker skriva mitt brev i religionen om att jag är buddhist. Det känns ju jätte lyckat och jag har skrivit en 4e dels A4 och det ska vara närmare 3 sidor. Jag ger upp

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0