Lost is back!

Här sitter jag med en stor kopp te och kom typ nyss hem från träningen. Mamma hade köpt en ny tesort idag som hette "lust & fägring" med typ smak av vanilj, mango, passion typ :) Riktigt god var den med mycket passionsmak känner jag. Träningen gick helt okej, körde lite bälte idag med barnen och lite annat blandat och det tyckte dom om. Vi slutade med pepparkakskull haha! tillochmed jag tycker den leken är rolig. Jag tycker det är så svårt att få barnen sysselsatta, eller förstå mig rätt, så fort man gör något så blir barn rastlösa så fort efter dom har prövat en gång. Jag förstår mig inte på dom. dumma barn

Lost ikväll
Som jag har väntat!
Hur länge sen var det inte det gick egentligen. Säkert 1-2 år och jag ljuger inte. Kommer knappt ihåg vad som har hännt. SKulle vara häftigt att köpa alla säsonger och kolla om för det är ju bara för himla bra. Många tröttnade efter några avsnitt på första säsongen och sen sa att det var skit. Man måste ju se alla avsnitt för att förstå och kunna leva sig in i serien för då är den för jävla bra! Ojoj vad jag längtar. Ska bli spännande att se om man lyckas hålla ögonen öppna med eftersom det börjar 22:40! Dummaste tiden jag hört och jag hoppas verkligen inte det kommer att fortsätta vara den tiden. Men det är sååå värt det.

PUSS





Kommentarer
Postat av: Mary lindstam

haha mamma köpte också det teét idag :D:D gott va det!

2009-03-18 @ 07:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0