hejhej hemskt mycket hej

Oj vad jag inte har skrivit på länge! eller jag har inte orkat. Har faktist suttit flera gånger med ett inlägg men sedan raderat det för det antingen blev dåligt eller att jag inte hade något vettigt att skriva om haha. Inte för att jag skriver så vettigt i vanliga fall heller men det är ju en helt annan sak :)

Varit hemma idag, gick upp vid halv 11, gjorde mig en kopp te och satte på tvn, och som alltid så är det så himla tråkiga program dagtid i veckorna. Helt jävla tråkigt, bara massor skitserier eller typ "ordjakten" på 25 olika kanaler. Himla blä! Jag vill ha bättre tvprogram hejja. Likaså när man typ har studiedagar eller är sjuk. Finns absolut igenting att kolla på, så jävla tråkigt är det, och det är just då man vill kolla på tv. Hatahata!

Men imorgon är det nya tag, och gissa om jag är avis på alla andra skolor förutom våran som har studiedag både onsdag&torsdag! wääh så himla fusk! Man kan ju bara inte annat än att älska studiedagar sådär mitt i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0