Goddag

Idag blire årets första grillning! Fasiken vad gott med grillat, jag ska leva på grillat i sommar så jävla underbart gott så det finns inte ord för det. mums mums mums

Galen kväll igår, födelsedagsfest för mamma och hejohå vad livat det var :) Massa roligt med tingaling på repeat hahaha! Vi rockade sönder och åt massor av god mat. Vid 11 typ kom ponken och mia och hälsade på huhu. Sen kom joel och anders en sväng med men dom var kvar kanske en halvtimma max haha. Vid 2 var jag tröttast i världen och gick och la mig, gick upp klockan 10, åt frukost åkte på träning. Tillan och jag stannade på donken och käka sönder, sen blev det city gross och massvis med lösviktsgodis haha. Man får äta godis efter träning det förtjänar man haha. Sen ringde vi joelknoel och storma honom på pipa och nu ligger jag i sängen och tillan åkte hem precis till sin feta lya!
Det var allt för mig
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0