Jag vet aldrig vad jag ska skriva här...

VÄDRET! JAG ÄLSKAR VÄDRET
helt sjukt vad det är underbart med sol och sommar. Men imorgon är det slut, det ska bli regn USCH! Hellre att det är sol på midsommarafton än idag men det är ganska så försent att ändra på det nu. Jag kom och tänka på att om det skulle regna på midsommarafton så skulle jag fly från Sverige, men sen kom jag på att en svensk midsommarafton utan regn är ingen midsommarafton. Så att jag stannar nog kvar i Sverige ett tag till innan jag beger mig ut på flykt till ett annat land. Men endå känns det onödigt att bara lämna Sverige efter allt ogräs som jag har slitit med på min tomt nu i 2 dagar, det är nog det tråkigaste jag vet näst efter att kratta löv. Egentligen borde jag stå och studera den fina grusgången UTAN ogräs på just nu för den är så himla fin enbart för att det är jag som har kämpat och slitit i svett och tårar. Anledningen till att jag har plockat ogräs var att det blev strömavbrott igår hemma hos oss i ca. 4 timmar, iofs så tvingade pappa mig med för annars hotar han med att sälja huset och det går jag inte med på! Haha jag vill nog bo här för alltid tror jag. Jag gillar vårat hus JÄTTEmycket.

Det var skönt att lätta lite på hjärtat. Nu tackar jag för mig! Adjö
Kan väl bjuda på en bild också eftersom ni tjatar så mycket.






Jag ler så fint med mina undertänder eftersom jag har fetaste underbettet och fetaste tandställningen som jag bara älskar såhär på alla studentbilder (Y) Det gör att bilden blir lite sådär extra snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0