Allsång på skansen (Y)

Allsång på skansen är så mycket sommar som det kan bli, Ponken ringde förut och sa att han och Mårten satt och drack bärs på skansen och jag är ju inte ett dugg avensjuk. ÅH! Jag har bestämt mig för att åka dit nästa tisdag, hoppas han har ledig då och att någon vill följa med mig! Jag tänker minsann ta ledigt på onsdagen iallafall :)

Jobba idag, något bättre än igår. Åkte hem och badade med mami efteråt och det var hur skönt som helst. Vid 5 åkte jag in för att jobba men det blev det inte mycket av för det var bara 3 personer där så det fanns inte så mycket att göra. Jag åkte till maxi istället och köpte mig ett par superfina skor, dock likadana som jag redan har fast annan färg! Men jag gillar dom supermycket och dom passar till allt så varför inte ett par till haha :)

Nej nu ska jag vara duktig och gå ut och springa lite. Det gör jag inte allt för ofta! PUSS



Kommentarer
Postat av: Mary

Offta du köper likadana skor som jag har!:P

2009-07-01 @ 21:01:07
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0