Min midsommarhelg!

Midsommarafton var helt okej. Slutade dock lite sämre men vafan jag säger som Robban! "sånt som händer"
Vädret var helt okej faktist förutom den förbannade blåsten som jag hatar mest i hela världen, men huvudsaken var att det var sol och himlans skönt. Folket kom vid 3 och då vare dags för sill och potatis. Jag äter inte sill så för min del blev det färskpotatis, korv, gräddfil och gräslök åhhhhh så gott, nu blev jag tillochmed hungrig när jag skrev det där. Efter mat gick vi ner till sjön och dansade runt midsommarstången vilket man måste göra på midsommar tycker jag! Köpte lotter men vann ingenting, gick upp igen drack lite och var social sen var det dags för grillning och jag ringde och bjöd Emelie och Lisa på grillat med. När vi käkat klart drog vi upp till Tillan där hon hade fest, jättedött var det så jag, mia, joel, emelie och Lisa tog en tripp till Djurön där vi träffade massor folk och såklart skulle det börja regna. men det var trevligt, Kom hem vid 4 utlåst och längtade efter min säng och såklart när jag kommit in så ligger ankie och sover i min säng så jag traskar upp på övervåningen och somnar i soffan med kläder på! Dagen efter alltså i lördags var det segt som fan, sov till 2 typ sen åkte jag in och köpte kinamat till mig mami och papi. På kvällen vare mys med joel, henke och tillan hemma hos henke. Pipa och skräckis (Y)


Idag har det varit ett hejdundrandesväder fram tills 3 ungefär då himlen öppnar sig och det bara vräker ner regn! Käkade lite grillat och drog sedan upp till tillan där jag nyss kom hem ifrån. Kollade 2 värdelösa filmer med joel, henka och tillan men det var trevligt sällskap iallafall :)

Nu ska jag sova, jobbar i linköping den här veckan så det blir tidiga mornar!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0